Als je een blog hebt, voeg dan een add-on toe om ze regelmatig gratis inhoud te sturen. Voeg ook links naar uw website toe, zodat ze deze vaak kunnen bezoeken.

Houd er rekening mee dat mensen zullen stoppen met het lezen van artikelen of nieuwsbrieven als ze zich vervelen of in de war zijn. Bied iets waardevols aan degenen die op zoek zijn naar die informatie. Geef ze niet alleen iets gratis, maar geef ze ook iets terug in de vorm van advies of tips die hen kunnen helpen.

Vervolgverkeer komt in de vorm van mensen die zich hebben aangemeld voor uw mailinglijst of e-mailadres. Houd er rekening mee dat mensen vaak vergeten uw website of nieuwsbrief te bekijken. Geef ze iets te maken met hun vrije tijd. Laat ze weten dat je altijd bereid bent om naar hun vragen te luisteren en dat je ze waardevolle informatie geeft, of het nu voor hun nieuwsbrief is of voor andere doeleinden.

Freebies en nieuwsbrieven zijn geweldige marketingtools. Ze houden u in contact met uw klanten en helpen hen op uw mailinglijst te blijven. Deze abonnees zijn geweldige prospects voor uw verkoopexemplaar en verkooppraatjes.

Vervolgbezoekers zijn als loden kogels: ze helpen uw geloofwaardigheid op te bouwen. Je lezers moeten het gevoel hebben dat ze jouw aandacht hebben, want je hebt hen waarde gegeven. Door hun leads op te volgen, kunnen uw lezers u zien als een expert in uw vakgebied. Ze zullen eerder bij u kopen als u uw expertise kunt aantonen.

Het belangrijkste voor sommige parttime bedrijfseigenaren is het bijhouden en uitbreiden van uw lijst. Door een opt-in e-maillijst aan te maken, met vervolgmails, zorgt u ervoor dat uw klanten constant aan uw aanwezigheid worden herinnerd.

Uw lezers moeten weten dat uw website bestaat, omdat dit hen helpt te onthouden u te bezoeken en niet ergens anders te zoeken. Houd er rekening mee dat e-mailmarketing een geweldige manier is om een ​​relatie met uw klanten op te bouwen.

.